torsdag, september 20

Torsdag,

Lite gnällig är jag nog idag. Jag åkte hem lite tidigare från jobbet igår med huvudvärk, sov bort den inatt men nu börjar det dunka så smått igen. Samtidigt som det börjar kännas lite tjockt i näsa och hals.
Jag tror att jag ska strunta i det så kanske det går över av sig själv :))

Min salva blev mottagen med glada utrop och det är ju hur kul som helst. Nu har jag beställt lite mer attiraljer så att jag kan göra mer salva och dessutom hälla upp i små burkar. jag hittade tom knådbart bivax. Jag tänkte ge mig på att dekorera burkarna med någon söt liten figur. Fast med tanke på min konstnärliga ådra så får jag antagligen lämna över just den detaljen till barnen.
Sen återstår det att se om det är någon som vill köpa mina hemmagjorda handkräm som faktiskt funkar lika bra på hela kroppen.
Det blir med doft av vanilj/lavendel denna gång och jag tror att jag ska exprimentera med kamomill också. Det blir rena dunderkuren för trött vinterhud.

Inga kommentarer: