torsdag, september 27

Torsdag kväll

Hemkommen från min älskade körsång. Man blir så glad och härlig i hela kroppen när man får sjunga. Fast det sitter nog en liten förkylning någonstans som vill ut, det känns på stämbanden att det inte är som det ska vara riktigt.

Har sett Heroes, jag är helt fast i den serien :-)) jag somskryter med att jag inte brukar följa några serier :) ha vilket skämt. Nu är det både House, Heroes och snart är det väl dags för Prison Break igen.

Imorgon ska jag testa att göra lite tjusiga bivaxljus med doft av lavendel/vanilj. Jag tänkte ge mig på att dekorera dem oxå, jag kan ju åtminstone få till lite snirkliga grejer, tror jag. Tur att man har barn som är lite pyssliga.

Mina kollegor väntar på en ny testrunda handkräm på måndag. Blir det bra får jag väl sälja en burk eller två.

"Aliquando et insanire iucundum est" Ibland är det skönt att få vara galen
finns på http://www.catweb.se/citat/latin.htm#A för den som är inne på latinska citat.

Inga kommentarer: