fredag, september 21

Fredag

Vart tog min fredags-ambition vägen???
Uppe tidigt som vanligt och lämnade lille sonen i skolan, hem och jobbade i en timme (det var faktiskt ett par saker som verkligen behövde göras), åt frukost i lugn och ro och hade tanken inställd på att städa undan den värsta röran på förmiddagen . Men vad händer!!!!
Kaffet doftade sååå gott och så låg ju den där boken framför mig. Olycksfågeln av Camilla Läckberg.
Patrik och Erica har blivit mina kompisar känns det som och jag måste ju bara få höra hur det går med den nya tjejen på stationen. Sen VIPS så är klockan halv ett och det är dags att gå och hämta lille sonen igen.

Pust stånk och stön.....nu får vi städa i eftermiddag istället, jag ska bara kolla en sak först i boken...eller kanske inte....Läckberg vad har du gjort med mitt liv????

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Kan du inte städa i morgon istället?Så kan du läsa ut Läckberg nu:)
Ha en skön helg!
Kram