fredag, september 28

Fredag

Höstgrått väder och lite småruskigt i största allmänhet.

Tur att jag fått låna Tyskungen av Camilla Läckberg av en kollega. Jag har bara precis börjat på den men det bådar gott.



Var inne i stan och lyckades hitta ett par skor till Tobias. Spiderman-dojor blev det :)

Jag trodde att jag kommit ihåg allt jag behövde köpa bl a hundmat men när vi kommer hem så inser jag att jag glömt köpa olja till helgens kokeri, jag ska ha tag på jojobaolja tänkte jag....får åka in i morgon igen, och jag som inte gillar att gå runt på stan på lördagar och speciellt inte när det är långlördag vilket det är imorgon. Pust...



Maken ska ju iväg i helgen och de båda stora sönerna ska inte heller vara hemma så det är bara jag, Tobias och hundarna hemma. Hoppas på bra väder, man skulle kanske ge sig på att försöka hitta lite svamp. Men jag får nog ta det säkra före det osäkra och ta sällskap av någon som kan se/hitta svamparna.



Nu är det dags att fixa lite mat och sen är der fredagsmys med Idol. Jag har mina favoriter klara. Daniel bland killarna och Amanda bland tjejerna.

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Ska snart sätta mig vid Idol också men jag har inte sett ut mina favoriter ännu,väntar lite till med det:)
trevlig helg så ses vi snart igen