onsdag, september 12

Onsdag, en dag då en hel del glömdes bort

Morgonen började jättebra med att jag vimsade till det och missade ett möte kl 08:30. Hur genant är inte det!?
Det hela redde dock upp sig och ett nytt möte bokades, men ändå :/


En kollega fyller år idag och bjöd på smaskig frukost, tänk vad en god smörgås kan göra en lycklig :-) Tack bea!

Eftermiddagen flöt på och sedan ringde mobilen kl 15:45..
Mannen hade glömt att hämta lille sonen på miniorerna kl 15:30 !!!! HUR frågar jag mig kan man glömma det??? Sen när jag kom hem vid 17:00 så möttes jag av två HUNGRIGA hundar....då hade han glömt att ge dem mat !
En del har kanske för mycket att tänka på när det gäller jobb.......


Nu ska jag i vilket fall sätta mig och glo på Idol, sedan på kunskapskanalen kl 21:00.
En annan kollega är med i en grupp som blivit nominerade till Kunskapspriset. Fint som snus t.o.m kronprinsessan ska medverka. Hoppas att rätt grupp vinner.



1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Sicken söt bild på vovven! och vassego för frukosten:)
Så din make är glömsk emellanåt....
kram