fredag, september 14

Torsdag och äntligen kördax...

Veckan har som vanligt ramlat på i ett rasande tempo.
Torsdagkvällarna är mina kvällar. Då sjunger vi i kören och det är så härligt att få ut en massa lagrad tröthet. Åsså umgås man med goda vänner och det är ju inte så illa det heller.

Imorgon är det redan fredag ochjag är leeedig. Blir jag nån gång stadsminister så ska jag införa 32 timmars arbetsvecka för alla :-) det är kvalitet på livet!

Imorgon skajag titta på de svenska tjejerna när de spelar mot USA, heja sverige :)
På morgonen ska jag dock hämta ett kilo bivax (!) som jag har köpt av en kollega på högskolan.

jag har fått för mig att jag ska göra bivaxljus och handkrämer och salvor. Jag har både lavendel och ringblomma i trädgården. Ska bara få tag på någon go' olja oxå och ett bra recept kanske :-))

Lovar att rapportera mina försök här.

Nu är det snart go'natt....fast först ska jag läsa en bit i Stenhuggaren. Den är minst lika bra som de övriga av Camilla Läckberg som jag har läst.

Inga kommentarer: