tisdag, september 25

Tisdag morgon

Gårdagen försvann i ett nafs, jag lyckades flexa ut mig en timme tidigare och åkte hem för att hämta hundarna som belv toklyckliga som vanligt när jag kom hem.
Sen gick vi och hämtade lillkillen hos dagmamman och vips så var det kväll.

Idag tisdag ska det vara fotbollsdag i skolan för lillkillen. Några spelare och tränare från KDFF ska ha lite fotbollslek och spel med förskoleklass och 5-åringar på dagis.
Matsäcken skulle packas och benskydden skulle ner i väskan. Alla barnen verkade vara lika uppspelta :)
Mer rapport kommer......

Idag ska jag hämta mitt paket på posten med salv-grejerna. Igår fick jag dessutom en katalog på posten med allehanda produkter för hemgjorda skönhetsprodukter, har beställt jojobaolja som jag ska använda till nästa omgång med handkräm.
Jag får nog "koka" till helgen, maken ska iväg och leka med sin modell-helikopter i Ljungby.

Jag återkommer

Inga kommentarer: