tisdag, september 11

Så var det tisdag kväll....

Och idag har jag inte gjort något vettigt alls sedan jag kom hem från jobbet. Förutom fixat mat åt familjen..
men igår kväll kl 21:30 kom jag på att det inte fanns något bröd såjag "slängde" ihop en deg och bakade bullar som sedan fick kalljäsa under natten och bakades imorse. Vad det doftar gott med nybakat bröd!

Natten till idag hade jag en otroligt knäpp dröm som gjorde att jag var totalt slut imorse när jag vaknade.
I korta drag handlade det om att jag var på jobbet, HÖGGRAVID och med ett pågående värkarbete! Ingen av min kollegor visste något och en av dem frågade mig om något var fel (!?) en annan kollega undrade om jag var sjuk, och det var faktiskt bara en som visste att jag skulle ha barn (hur knäppt får det bli...) och han sprang efter mig hela tiden och talade om för mig hur jag skulle andas...
ja jösses.....


Nu lockar mannen med en kopp te innan det är dags att lägga sig, han är bra go' min man

Inga kommentarer: