tisdag, september 18

Måndagkväll...

Vad tiden går fort....sicken klyscha men ack så sann. Idag är det den 17 september, smaka på den. Om tre månader har man total supernojja över att det snart är jul och för tre månader sedan hägrade semestern.
Jag fattar inte vart tiden tar vägen...är det någon som INTE håller med så hojta till.

Annars har det varit typisk måndag, hjälpte min "standin" med en massa uppdateringar i vårt system. Egentligen ska jag inte men jag kan inte bara sitta o titta på när hon går på knäna.
Mitt nya projekt rullar påoch jag ska presentera en delrapport imorgon. Ska bli kul att få visa upp något.

nu är det nattinatt eller rättare sagt time for Camilla Läckberg, jag är inne på de sista skälvande kapitlen i Stenhuggaren och det är SÅÅÅÅÅ spännande. Min stackars man måtte tycka att jag är skittrist just nu ;-)

På återhörande

Inga kommentarer: