torsdag, maj 1

1:a maj

....blev en trött dag....
kanske kan det bero på att vi var hemma hos min lillasyster med familj och vi hade så mycket att prata om och vinet var jättegott, maken körde...
Jag som inte är någon stor konsument av alkohol fick nästan en liten chock när hela bag-in-boxen var tom...på 3 personer....

Vi skulle hämtat Kristian med kompisar klockan 01:00 men fick ställa fram tiden till 02:00 innan vi hade lyckats pallra oss hemåt.

nu är klockan 22 och jag är sömnig, go'natt världen, nu går jag och lägger mig.

1 kommentar:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hii;) Låter so en härlig kväll!!
tackar för utmaningen jag såg nedan;)

Antar den..mn kommer om ett litet tag...
Har valt at låsa bloggen, om du vill är du hjärtligt välkommen...kan dock inte lova att jag är på topp under närmsta tiden!

Me maila mig om du är intresserad så kommer en inbjudan!

Kram Millan

mamma-millan@live.se