tisdag, maj 20

Recension

Miss Lyckad - en bok till dem som bryr sig

Hur ska man inte kunna bry sig när man läser denna bok?
Första läsningen gjorde mest bara ont i själen men nu har jag läst en andra gång.
Det är en oerhört stark bok, den vräker sig över sin läsare och kräver engagemang.
BRY DIG! DU lever här och nu! Gör NÅGOT! TYCK något!
Men ändå, mitt i allt det svarta, hittar jag några solglimtar som tyder på att Miss Lyckad hittat sitt sätt att göra uppror mot det ruttna. Att hitta vägen tillbaka. Att leva SITT liv.
Hon gör det med bravur!
Det beundrar jag henne för allra mest.

Tack för att jag fick läsa din bok.

//anette

5 kommentarer:

Miss Lyckad sa...

TACK, till DIG. Att du lät dig bli vräkt över. Att du tillät dig att bry dig och känna. Du har gjort något.

Jag är oerhört tacksam för att du har läst den. Jag vill att den ska spridas till alla kvinnor, jo även män, men jag tror vi kvinnor, mammor, behöver en sån här bok.

Ett uppvaknande. Det gjorde ont ibland att skriva, men jag ser den som positiv kraft till handling.

TACK.

/ Miss Lyckad -En bok till dom som bryr sig -

Jessica sa...

kanske man ska läsa. Får jag låna den??

Miss Lyckad sa...

Hej Jessica.

Jag skulle bli glad om du Köpte den då jag donerar de mesta av pengarna till diverse välgörande organisationer, plus Katthem =).

Sprid ordet!

/ Miss Lyckad -En bok till dom som bryr sig! -

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej miss you!!!!

oj det lät som en bok som jag skulle vilja läsa.....mitt liv käns ganska misslyckat nu...kanske kan man få råd!!!

ha en tevlig helg,,,hoppas kuna va tillbaks mer snart!!!!

kram Millan

Gunilla sa...

Hej, hamnade här från Miss Lyckads blogg...
Ser att du också är från Skåne, det är jag också...
Ha en trevlig midsommarhelg!