måndag, maj 12

Högsommar i Maj?

Vilket helgväder vi har haft :-)
Vi har varit ute praktiskt taget hela helgen. En del trädgårdsarbete ( mest för maken), mycket fika ute, en hel del ligga på filten och filosofera. Tvättat och hängt ut, det doftar ju så gott.
Inomhus, tja, det ska vi kanske inte prata om .
VEM har LUST att städa när det är 25 + ute och strålande sol?
Maken for runt med dammsugaren igårkväll, får duga så länge :-)

Vi har en fontän i trädgården där småfåglarna brukar dricka och även ta sig ett dopp. Jag ska se om jag kan få till en bra bild, det ser så himla kul ut när de skuttar runt i vattnet.

Härlig måndag....

3 kommentarer:

Marieiskogen sa...

Låter underbart...
Ungefär samma här i skogen.
Med lite variation, vi har planterat pelargoner i krukor och oljat trästolar så dom ska hålla i sommarvärmen.
Inomhus ser det ut som "hej kom o hjälp mig"..
Och vem kan motstå doften av utetorkad tvätt?

Hoppas att det fortsätter på samma sätt länge, länge.
Många kramar till er alla//M

Miss Lyckad sa...

Hej!

Ja, helgen var UNDERBAR. Städning, vad är det=)`?
Jag hade releasefest utomhus i skuggan av ett träd i helgas och det var Fantastiskt.

Jag hoppas vi får fler såna dagar och då vill jag oxå påååta i en trädgård.

/ Miss Lyckad -En bok till dom som bryr sig! -

Miss Lyckad sa...

Jag Vill Absolut ha en recension!!! Jag vill varna dig för stark början, men du förstår senare...

TACK, för att du köper min bok. Det värmer mer än solen.

=) =) =)

/ Miss Lyckad - En bok till dom som bryr sig! -