måndag, maj 26

Konsert

I söndags hade vår kör den årliga vårkonserten
I år var det "En salig blandning" med vår kör, musiker, Viktor och Oscar Salazar från Mundofolk och ett gäng härliga ungdomar från Helge Änglar.
det blev en två timmar lång konsert och körens bidrag var bl a ett medley avAndrew Lloyd Webbers mest älskade musikaler.Delar av kören sjöng det i Skinnskatteberg på Körstämman för ett par år sedan. Jättekul att sjunga det igen, vad mycket det är som sitter även om det var två år sedan man sjöng det senast.....

Annars är det väl total förvirring som råder inför student och 18-årskalas nästa vecka.
Igår kom jag på att jag missat den lilla detaljen med studentskylt :/ ska lämna in bild idag, hoppas att vi hinner få den klar i tid.

På lördag ska jag förbereda maten och sedan ska det hämtas hem ett partytält som vi ska låna av en god vän.

På jobbet är det ungefär som tidigare, mitt projekt går framåt och våra administratörer har mer än fullt upp att göra.
Solen skiner och fåglarna kvittrar och jag lääängtar tills vi åker till Skinnskatteberg och årets upplaga av körstämman. Det är en perfekt början på sommaren.

lev väl och glöm inte att njuta av de där små sakerna i livet....

2 kommentarer:

Jessica sa...

Har inte sett nåt från dig på länge........

Anonym sa...

Hej, surfade runt och halkade in här via Miss Lyckad och se du skriver ju om bandet jag är med i. Visst var konserten fin och ni i kören var bra.
Hälsningar från Ann/ en av ledarna i bandet