onsdag, april 23

Utmaning

Jag fick denna utmaning av Ann-Sofie

Tre namn jag går under: Anette, mamma och älskling
Tre saker som skrämmer mig: Att något av barnen ska råka ut för någon av alla dessa galningar som finns i vårt samhälle, spindlar, att livet går så förbaskat fort och jag hinner inte riktigt med.
Tre saker jag har på mig: jeans, cardiganset (är det vuxenvarning på det?), glasögon
Tre sanningar: Vet fortfarande inte vad jag vill bli när jag blir stor, avskyr falska människor som inte drar sig för att trampa på andra, jag vill verkligen kunna rita och måla (en av sönerna är fantastiskt duktig på det och jag är avundsjuk på honom)
Tre saker jag verkligen vill ha: Ny fasad på huset, min kropp tillbaka som den var för 5 år sedan, en SOLIG sommar

Nu skickar jag vidare till

Marie i skogen
Mamma Millan

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Där ser man! Jag gillar ditt koftset, det är snyggt och inte tantvarning!

solig sommar......yes please

Marieiskogen sa...

Oops - upptill bevis alltså...
Får lov att tänka till en smula känner jag.
Sol, sommar och VÄRME-
JA tack!!
Hörs//M