torsdag, april 10

En överraskning och dagens sjukrapport

En överraskning är på väg till mig från en bloggvän
Visst är det härligt med nya vänskaper som bara blir till sådär...man lägger in en kommentar hosnågon och vips så har man en ny bloggvän.

Feberläget är under kontroll och har övergått i lite olika mer eller mindre trevliga symptom:

Tobias - huvudvärk morgon och kväll däremellan relativt pigg och har tom varit ute o lekt idag. Jag tror på frisk luft....
Kristian - ONT i halsen och lite mindre ynklig än i går.
Jag - hostar och trött men annars mycket bättre.
Fick tyvärr ställa in Stockholmsresan, kollegan fick åka själv. Men jag hade verkligen inte varit till någon större nytta om jag åkt. Det finns alltid någon mening med allt.

Nallekalaset blir framflyttat och Tobias är helt med på det, skönt att han inte blev jätteledsen.

Nu ska jag ta en god kopp nybryggt kaffe ( om nu någon har satt på kaffe efter maten)

Lev väl alla bloggare

Inga kommentarer: