tisdag, april 8

som ett brev på posten

blev jag sjuk idag.
Fy vad man kan känna sig ynklig :-) jag har väldigt låg normaltemp (36,5)och är superkänslig för feber så när jag har 37,3 känner jag mig dödssjuk.
Lite löjligt tycker jag själv.

Store sonen K är också sjuk. Man kan undra när det ska ta slut.
Fast det är inte bara vi, många på jobbet vabbar med jämna mellanrum. Hade varit trevligt med en normal lön :)
Nu ska jag tycka lite mer synd om mig själv, maken har dessutom kommit hem från jobbet. Han ska minsann få pyssla om mig lite extra tror jag. Massera fötterna o sånt. Han är så himla bra på det min man.....

host och snörvel

3 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Nämen fy bubblan!
Hoppas att du piggar på dig snabbt!

Marieiskogen sa...

Usch!!
Fy så besvärligt!
Men du!
Jag har nåt du behöver.
Maila din adress till mig på
041marpet@student.lhs.se
så kommer det ett nytt mycket bättre brev på posten.

Hoppas det blev rätt adress, brukar som bekant blanda ihop dom eftersom jag har och använder flera.
Strunt samma du adress för snigelpost så ska du se..

OM du vågar?

Kram // Marie

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Skickar dig en stor krya på dig kram!!!!!!!!!!!!!!

~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan