tisdag, april 22

Tisdag

Igår jobbade jag hemma, kände att huvudvärken låg o molade i huvudet så jag vågade inte chansa.
Idag var jag inne och skulle haft en demo av ett system för ett par kollegor och just idag vid just den tiden så låg just DEN modulen nere för uppdatering. Vad är oddsen för det :-)
Åkte hem vid 15 då jag började få kli i ögon och känna mig trött i huvudet. Just nu riskerar jag inte att åka på ett nytt migränanfall.
Har fått tid hos kiropraktor på torsdag och läkarbesök nästa fredag för att få migränmedicin.
Sen ska jag förhoppningsvis vara som ny igen ;)

Nu ska jag baka en havrekaka, Tobias hade ett gott recept med sig från Fritan...till middag idag blir det pasta med lax o spenat. enkelt, snabbt o busgott!

Solen skiner :))

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Och här bakade vi solskenskaka efter att vi ätit Fläskpannkaka!

du är utmanad...