söndag, april 6

Söndag...

en skön dag.

I lördags var det filmkväll här hemma. Vi är 6 tjejer på jobbet som pratar mycket film och bestämde oss för att titta på film ihop ibland. I lördags var det premiär!
5 urtrevliga och glada tjejer kom hit för att titta på Million Dollar Baby.
Jag fick en jättefin ljuslykta av dem, vit med håmönster som speglar sig urläckert i den svarta granitskivan på köksön, foto kommer!

Vi började med skumpa som sig bör när det är premiär och sedan åt vi middag.
Tänk vad man kan ha mycket att prata om FAST man träffas varje dag. Och då var det ganska mycket jobbprat. Vi är inne i ny organisation som nu ska sättas på plats med en del nya arbetsuppgifter och det för ju med sig en hel del.
Men med ett par glas vin till maten så löste vi alla problem :-)

Filmen, som jag sett ett par gången tidigare, gick hem hos mina kollegor. Fast jag har sett den innan så blir jag så berörd av den filmen. Förbannad och ledsen...

Nu i eftermiddag ska jag på musikal med kören. Vi ska se på Tarzan. En av våra körmedlemmar är med, det ska bli jättekul att se den.

Ha en underbar söndag :-)

Inga kommentarer: