torsdag, september 11

Paj och kycklingfärs

dock inte i kombination.
Kollegan fyller år i morgon och skulle bjuda på något gott till fika't men eftersom jag är ledig på fredagar så bjöd hon på underbart god paj idag istället :)
Jag blev alldeles rörd....fjånigt? Ja kanske men det är sån´t som får mig att bli alldeles varm i hjärtat.

Kycklingfärsen då?

Jag är Buzzador och på trappan stod det ett paket med kycklingfärs. Imorgon ska jag göra lite olika provrätter, får se vad testkaninerna tycker om det.

Alla barnen (inklusive Palle som varit på Åland....) kom hem idag så nu är det fullt liv i luckan igen......

Go'kväll

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hade också ett trevligt Buzzadorpaket på trappan, så det blir goda kycklingbiffar i pitabröd till fredagsmiddag. Ha en skön helg!

Kram Ingela

Marieiskogen sa...

Min kycklingfärs blir nog en liten lasagne på "nästanvegetariskt vis". Trevligt med nya idéer när det gäller mat och bakverk.
Kanske testar vi ananaspajen också.
Nu ska jag sätta mig i soffan och lukta på min underbart doftande änglatrumpet.
Ha en trevlig helg //Marie

Elisabeth sa...

Tack för att du ser något som jag inte tänkt på själv... vad glad jag blev!
För jag försöker ju hitta allt positivt som bara finns nu... än om dagen idag gick lite i motlut då!
Men... det blir bättre dagar!

Sov gott, min vän...

Varm kram..