söndag, september 14

Konstigt är det...

....att på förmiddagen vara på knattefotboll med Tobias 7 år och sedan på kvällen köra Kristian 19 år till stationen för vidare transport till Revingehed och fortsatt "lump".....

....att prata med maken i telefon från flygplatsen i Lissabon där det var 30 grader varmt idag och själv har jag gått och småhuttrat hela dan, förutom när jag klippte gräset vill säga....

....att klockan alltid blir minst en timme mer än jag bestämmer mig för att den ska vara när jag kryper till kojs....

...att hösten kom så fort....eller brukar den göra det?

Go'natt och sov så gott

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hösten kommer alltid helt oväntat. Plötsligt en dag upptäcker man att barnen inte kan knata omkring i sandaler och flipflop längre och att inget annat passar.
Men se fram emot att få tända ljus och mysa inomhus och höra regnet smattra mot rutan.
Även hösten har sin charm...
Kram

Miss Lyckad sa...

Jag brukar tänka på att vi alla har olika verkligheter. Inget du eller jag upplever, upplever någon annan, iaf inte på samma sätt. Å när dom verkligheterna som vi möter ofta befinner sig i rörelse samtidigt, oj, jag förstår. Det blir ju helt surrealistiskt.

Du, jag gillade ditt val av Disneyfigur.
Vi ser om 6 mån om vi har förändrats. Påminn mig.

Kram

/ Miss Lyckad -målar om i hjärtats boning -