torsdag, september 4

jaha....

vad ska jag skriva om idag?
Jobbet? Hur alla våra arma administratörer har det?
Att stress och press är så påtagligt att det vibrerar i luften?
Ett ickeexisterande personalrum?
En kopiator som kom och försvann pga att någon kände sig försmådd så att vi nu inte har någon kopiator alls i vår korridor?
Att det måste vara hur svårt som helst att vara nyanställd mitt i denna röra?

Nej jag tror att jag ska skriva något kul istället :)
Imorgon ska jag till min frisör, han är jättebra på att klippa men en gud på att tvätta håret. Man får tom hårbottenmassage och det är sååååååå skönt.

vet ni förresten om att Dan Hylander kommer till Vinslöv på lördag?

Nu ska jag läsa min bok, Madame terror av Jan Guillou.
kram på er och speciellt till kollegorna som inte är lyxlediga imorgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är för gooooooooooo!
Kram