tisdag, september 23

Nu har jag sett den.....

filmen
Och som det äkta SATC-fan jag är så bara älskar jag den. Precis så som jag hade tänkt mig den fast med en dubbeltwist som jag inte hade räknat med.
Undrar om inte jag hade passat fantastiskt bra i rollen som Mirandas kusin?

Nu ska jag gå och lägga mig o läsa en sida eller två.....om jag nu kan koncentrera mig på boken vill säga. Jag kanske börjar dagdrömma om NY, Manhattan, Manolo Blahnik (finns det designerskor som INTE är skyhöga klackar? med mina 180 cm behöver jag inte komma högre upp....), luncher och Cosmopolitans.

Så vad säger ni tjejer? Ska vi åka?










3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag såg den också nu i helgen. Men jag måste erkänna att jag blev lite sömnig där på slutet...

Jenny sa...

Jag har inte sett filmen, inte heller ett enda program. Så tråkig är jag. Ja, såklart ses vi på lördag!!!Kramis

Anonym sa...

Visst var den superbra! Såg den i sonras. Har bara kollat på serien lite då och då när den gått i repris på nätterna. Mattips får man ju i filmen också. Tänk va mycke´ man kan göra med sushi.. Kram från T-massören