måndag, september 8

En utmanande utmärkelse...


fick jag idag av Nygifta frun


Tack Jenny!

6 saker som gör mig lycklig just nu

* att ha funnit nya vänner via bloggandet
* att min man och mina barn är friska
* att vara matte åt två små ursöta hundar som ger
hur mycket pälsterapi som helst
* att sjunga i kör
* att hösten är i antågande (höstluften...åhhh så lätt att andas)
* att ha ett jobb att gå till imorgon (även om det är lite kaotiskt just nu)



Nu skickar jag vidare till Lillasyster och Kollegan

1 kommentar:

Miss Lyckad sa...

Lycklig.

Det var bra saker att vara lycklig över. Jag skriver nästan varje kväll i en Tacksamhetsbok. Tack för att jag fick uppleva, att jag lever, att mina kära är... osv.
Det är ett underbart sätt att uppskatta en sorts verklighet.

Kram

/ Miss Lyckad -En dam i vår tid -