måndag, juni 30

En poncho är på gång

och enligt mönstret så ska det vara stickor nr 20.

Fattar ni hur stora de är? Det känns som att hålla i två jättepinnar ungefär som de där jättestora pennorna ni vet, de som man inte kunde hålla i.

nr 20 är längst ut till höger.....längst in til vänster finns en 3:a
Jag tycker nog att de är i största laget men jag var ju tvungen att testa :)
Nu ska jag sticka vidare.......
Imorgon ska jag fixa en överraskning till en bloggvän som behöver all uppmuntran som finns.
Hoppas att det blir en bra överraskning för henne och dottern.
kram och hej för idag.

5 kommentarer:

Anonym sa...

När du är klar kan du återanvända dem till trumpinnar. Kan vara bra att ha om du inte blir lyssnad till när du vill. Jag menar det är inte alla människor som tar order.

Marieiskogen sa...

Bättre än dom i stål eller rostfritt som bara blir krokiga...
Och med stora stickor brukar det gå fort.
Bildbevis önskas om du blir nöjd?!

Skogskramar//M

Miss Lyckad sa...

Hej hej hallå!
Ha, vilka stockar till stickor. ÅH, jag kan inte sticka. Kommer från en pysslig familj där alla baka, sticka, syr och u name it. Men, jag har aldrig fallit för den sortens aktivitet.
Men, resultaten i like.
Du får visa bild när den är färdig.

Idag är en bra dag att bli fadder för en isbjörn, inte sant! WWF


/ Miss Lyckad -En bok till dom som bryr sig! -

Jenny sa...

HEJ HEJ!!
Var tvungen att kika in, kul med fler bloggare fr�n v�r lilla by. Vart i Bulgarien g�r resan, vi ska med dit i augusti.
M� gott//Jenny

Elisabeth sa...

Din överraskning var en livlina för oss...vi blev verkligen så himla glada!
Din vackra gåva... eller jag kanske ska skriva gåvor?... de kommer jag att bära i mitt hjärta.. mycket ljus och värme, och lite grubbel som lättar av sådant vackert! Tack min vän!

Varm stor kram..