torsdag, juni 26

Ohhhh vilken torsdag :)

sista dagen innan semestern (jobbar inte imorgon , jag är ju lyxhustru på fredagar)

Denna semester är så otroligt välbehövlig. Jag är trött tröttare tröttast FAST det, för min del, har varit en lugn period på jobbet.

Men det som har tagit massor av energi är allt tjafs och alla diskussioner om flytten.

Minsta lilla skitsak blir stor som en ocean av problem och ingen vågar/vill sätta ner foten och bara bestämma.

Men det är väl staten i ett nötskal, inte vet jag.

Mitt eget projekt däremot går framåt, när jag kommer tillbaka efter semestern är det dags att börja jobba ordentligt med det hela och mata systemet med fakta.

Så egentligen är det nu det roliga börjar även om det har varit väldigt lärorikt att driva ett projekt.

Nu är det snart fotboll....undrar om Zlatan ska titta






5 kommentarer:

Marieiskogen sa...

Visst är det skönt att få vara ledig, särskilt när man gjort sig förtjänt av det.
Flyttar är jobbiga, fast ibland kan det vara på ett bra sätt- en start på nytt liksom.
Semesterkramar till dig och de dina// M

Anonym sa...

Nej Zlatan tittar inte ikväll, han sorterar tvätt.
Ha en underbar semester. Vi ses om några veckor, fast ingen vet var. Kanske i ett litet pentry någonstans.
Kram
Agneta

Miss Lyckad sa...

Hej!

Hur mås det idag=) Semester och Allt. Underbart! Och vädret ler mot oss också!
Har du badat än i år? Om inte så är det dags;).

Vad är det för projekt du har?

Kram

/ Miss Lyckad -En bok till dom som bryr sig! -

Anonym sa...

Hej vännen! Känner ingen som har så sjuka drömmar som du, jag blir klart avundsjuk, du har ju jättekul om nätterna. Det har faktiskt bestämts lite om rumsplaceringen idag, du missar mycket när du är ledig..........

Anonym sa...

Jag håller med Ingela. Det händer mycket när du är ledig. Undrar vad du kommer att tycka om rumsplaceringen..