torsdag, juni 19

Körstämman 2008

Om detta har jag skrivit på vår körstämmeblogg som du kan läsa här.

Annars har det väl egentligen inte hänt så mycket.
På jobbet är det fullt ös medvetslös för våra administratörer. De blir fullständigt överösta med jobb som måste göras just nu eftersom den som kommer med jobbet- ska på semester nu och inte är tillbaka förrän i augusti när terminen startar. Men administrationen ska jobba hela sommaren eller? Det är samma sak varje år dessutom.
Vi har två nyanställda som fixar jobbet med glans. Är det något som imponerar på mig så är det när man kastar sig in i saker och faktiskt fixar det. ÄVEN om det kräver att man frågar sig fram och att saker tar lite tid. Men det är den där "jag kirrar detta-attityden" jag gillar. Sedan är det dessutom två urtrevliga tjejer och det gör ju inte saken sämre!

jag som har lite luft nu gör skittråkiga saker som att sortera papper, sätta nya postetiketter på kuverten. I omorganisationen ingår att vi numera har färre kostnadsställen. Det i sin tur innebär att alla gamla kuvert inte kan användas längre utan ska antingen kastas ( ALDRIG i livet, kasta kuvert för flera tusen kronor...) eller etiketteras om . Vi valde det senare och jag har som sagt pysslat med detta ett par dagar. Man hinner med hur många som helst och vilka bra saker jag kan tänka på när jag står där och sätter etiketter.
Jag tror att jag skulle kunna lösa alla världens problem! eller åtminstone
vad-ska-vi-ha-till- middag-problemet.

FotbollsEm, skit oxå. Nu ska jag heja på Holland istället.

Ha en under skön och mysig midsommar kära bloggvänner, lillasyster med familj kommer till oss. Oh vad jag tycker om dem!

kram

2 kommentarer:

Jessica sa...

puss puss

Ann-Sofie sa...

Jag hejjar också på Holland och skit att Portugal åkte ut....
Väskorna är packade och snart drar vi, vi ses den 11!
Kram