onsdag, juli 2

Solsken och barnstoj

hör liksom så bra ihop.
Här har varit full rulle hela dagen och kusin J har inte tid att åka hem så han sover över.
Själv har jag
Stickat klart ena delen till ponchon
Plockat lite här och där
Suttit i solen och snackat skit med lillasyster

Det är väl ungefär det jag har hunnit med idag (: I LAV semester :)

Igårkväll läste jag ut Camilla Läckbergs Sjöjungfrun......
Det bara måste komma en ny bok snart....man kan liksom inte lämna sina läsare med ett stort VA???? utan att ha en uppföljare klar i huvudet. Åsså har hon slutat blogga, men det är nog för att hinna skriva riktigt flitigt tror (hoppas) jag.

Nej nu ska jag sätta mig ute i kvällssolen och sticka en vända till och titta på barnen när de studsar på studsmattan.

Go'kväll
anette

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, hon har slutat blogga för att ha tid att hångla med Robinson-Martin. Du hade säkert gjort likandant, eller...?

Jessica sa...

har ung 1 tredjedel kvar.........
vet inte om jag vill läsa klart med tanke på det enligt dig brutalt va-iga slutet