torsdag, juni 26

Inatt jag drömde....

något som jag aldrig drömt förut, och då drömmer jag en hel del.

FotbollsEm invaderar min sömn

Detta är så knäppt så jag hoppas nästan att det händer :)



Jag befinner mig på en STOR motorväg med trafikstockningar och mötande trafik i samma körfält osv

Rätt som det är ringer min mobil och det är ingen mindre än Zlatan som ringer.

Han hade ringt fel men tyckte att det var himla trevligt att prata med mig. Han frågade om han fick komma hem till oss och det var väl klart att han fick.

Han kom, vi fikade och sedan traskade vi iväg med min 18-årige långhårige son till Zlatans frisör och fick sonen klippt. Det blev skitfult! Men Zlatan var nöjd så vi fick ju hålla med.....


Hem till oss igen och (nu börjar det bli riktigt konstigt) började sortera tvätt (?) samtidigt som vi satt nerkrupna under ett stort täcke i soffan och pratade fotboll, drack te och åt bullar.

Jag visade honom mitt fina fotbollsEM-exceldokument och han blev sååå imponerad. Att jag sedan dessutom hade sett varje match...ja det var snudd på sensation.
Faktum är att han tyckte att jag skulle bli en bra förbundskapten, och den där fjollan Ljungberg var inget att ha.

Jag vaknade och skrattade åt mig själv, men snygg var han, den där Zlatan ;)

2 kommentarer:

Marieiskogen sa...

Kan det vara så att du behöver vara ledig?
Mannen i huset brukar drömma så där knasigt konstigt fast ändå sammanhängande på nåt vis, när han har varit på jour och beredskap och inte haft möjlighet att hämta sig mellan varven.
Önskar dig en god kväll//M

Elisabeth sa...

... och jag kunde inte heller låta bli att skratta lite! Te och bullar... och Zlatan viker tvätt! Tycktes bara se det hela framför mig... tack snälla, för att du gav mig en stund av glädje!

Varm kram..