lördag, juni 21

Vilket konstigt EM

men vilken rolig fotboll ryssarna spelar.
Det är ju en ren fröjd att titta på dem.
det vete tusan om de inte spelar i final och tar hem hela tjottaballongen ( som Kristian Luuk kallar det).

Jag hoppas att Spanien tar hem matchen mot Italien imorgon, då blir det Ryssland - Spanien i ena semin, Tyskland är ju klara mot Turkiet i första semin.

Finalen...Turkiet mot Ryssland? Sicken skräll :-))))


En speciell hälsning till min kollega BAS som nu är på plats på Mallorca för två välförtjänta semesterveckor.
En annan till JEI med familj som kommit hem från Paris, hoppas att ni haft härliga dagar.
Själva längtar vi bara efter semester och veckan i Bulgarien.

Nu hägrar min sköna säng, go'natt du sköna värld.

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Tittar in och lämnar en lika varm sommarkram tillbaka... tack ödmjukt, för dina värmande ord borta hos mig!

Varm kram..

Ps. Underbara hundar..!!

Jessica sa...

Mmmm visst ska det bli spännande.....det är inte lika blomkrusidulligt som det öät på min blogg. Den är liksom väldigt svår att beskriva...

Anonym sa...

Kul att vara omnämnd på din trevliga blogg, och ja, Paris var ju kanon (som du inte kunnat undgå att höra)