måndag, november 24

Semesterplanering och popcorn

Maken var på flygklubbens årsmöte i lördags. Det veckolånga meetinget blir av även nästa år och jag frågade lite försynt (jo, jag kan vara försynt) huruvida han tänkte vara med på detta meeting nästa år.
"Om det funkar så hade jag nog tänkt det " svarade han och det betyder...

jag vill, jag vill, jag vill...snälla....visst får jag det....det är ju bara 1 vecka......och det är ju sååååå kul....

"Du vet ju förutsättningarna..." svarade jag leende och det betyder....
Då tar jag Tobias med mig till nåt varmt och skönt v29....

SÅ nu letar jag för fullt, jag tror att det blir Bulgarien igen.
Nu har vi dessutom så pass mycket rutin på det där med att resa så jag bokar boendet direkt med hotellet, funderar på detta. Tobias har godkänt resmålet (fast hans förslag var Kina..)
och sitter och mumsar popcorn, hemmapoppade såklart, och tittar på tv.








Nån som är sugen på att följa med?

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Vad härligt! hotellet ser jättefint ut, blir det billigare att boka reguljärflyg även till Bulgarien?

är det bättre idag?

kram