lördag, november 8

En bekännelse

eller mer ett konstaterande.
Jag älskar både Idol och Stjärnor på is.
Igår var det rock i Idol och jäklar i min låda vad Kevin och Alice rockade. Underhållning! Dessutom tycker jag att Anders Bagge är en rysligt söt jurymedlem.

Ikväll är det då Stjärnor på is som gäller och jag är löjligt imponerad av hur duktiga de är. Jag kan knappt ta mig runt en rink utan att bli dragen eller föst....och här saxar och lyfter, hoppar och snurar deltagarna som om de aldrig gjort annat. Att Josefin Sundström vågade sig på det där "headbanglyftsnurret"....imponerande...och Marcus Fagervall...hmmm....Jag fattar precis vad Carina Berg menade med att det pirrar...

Pust, tur att jag har min stickning (en mössa är på g) att hålla i.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag börjar bli lite orolig för mig själv, faktiskt. Har aldrig kollat på Idol. Stjärnor på is skulle aldrig falla mig in. Let's dance har aldrig visats på vår tv, och ser vi logon till Dansbandskampen stänger vi av tv:n. Det är kanske oss det är fel på...?

Anette sa...

Ekelundskan: Jag har aldrig sett Desperate housewifes, Vänner, Grey's Anatomy, Big Brother, mm mm mm som hela världen tycks titta på.
Så på fråga nummer 1 säger jag Nej, det är inte er det är fel på.

Jenny sa...

Du har en utmaning att hämta hos mig //Jenny

Ann-Sofie sa...

Idol kollar jag alltid på men Stjärnor på Is hör inte till favoriterna.
Kanske ska ge det en chans en lördagkväll..

Elisabeth sa...

Jag skäms nästan för att skriva det, men jag och Carolina tittar på "Glamour" varje kväll... den absolut värsta såpa som man kan tänka sig, men av någon helt konstig anledning blivit lite av "vår grej"!
Idol följde vi alltid tidigare... men i år har det inte känts lika lockande.

Sov gott.. o varm kram