tisdag, november 4

Bloggtorka och mörker

det har varit lite dåligt med inlägg här tycker min make......"har du inget kul att berätta?"
"Njae", svarade jag, "inte direkt" .

Nä, jag har nog inte något att skriva om precis....
  • Det är en mörk och regnig november, men det vet ni ju.
  • Tobias är förkyld, men vilka barn är inte det just nu? På jobbet sprider sig bacillerna.
  • Det är val i USA i morgon och det är ju ingen nyhet..
  • Jag har ont i min hand (dagens gnäll är nu överstökat)

Nä, jag bryr mig inte om att skriva något idag, så kära make - vill du prata med mig på riktigt så vet du vart jag finns. Det är jag som sitter i mysfåtöljen med en eller två hundar i knät och är jag flitig så stickar jag.

(ps, om ni undrar så har det blivit en kul grej det här mellan maken och mig. Förutom detta att kommunicera via min blogg så är vi nog att betrakta som ett ganska vanligt gift par, som han för övrigt kommer att ifrågasätta med orden "Är det så bra?" Puss älskling ds)

Inga kommentarer: