onsdag, november 19

Ljus i mörkret

Igår kväll var jag på ljusparty hos en kollega. En massa ljus i mängder av dofter, Party Lite's ljus
doftar dessutom ganska milt.
Förutom vissa som är direkt obehagliga, chokladkokos är en sån...
Men å andra sidan så finns mullbär som är en perfekt "toa-doft" - bra att ta bort oangenäma dofter...och päronchampagne....och unwind....mmmm......

Nu ikväll så har det varit körsång och jag är bara så glad att jag har bytt stämma. Det har blivit extra kul att sjunga nu. Fast det är rätt svårt att sjunga alt i de sånger jag sjungit 1:a sopran innan, Dotter Sion tex, men kul är det.

Ha en trevlig kväll där ute...fast bli inne i ruskvädret :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill OCKSÅ gå på ljusparty!
Och sjunga Dotter Sion.
Lite skillnad på sluttonen i 1:a sopranen och alten. Den hade jag aldrig fixat, så jag är nog rätt kvinna på rätt plats.
(Du är ledig fredagar hörde jag. Annars kunde det ju blivit en liten Bloggträff...)
Kram till dig.

Anette sa...

Ekelundskan:
Jag kommer att ha ett ljusparty någon gång februari/mars och du är sååå välkommen då...och ta för allt i världen med Glädjebloggen så har vi bloggträff då :)
Hoppas att det gick bra idag (men inte FÖR bra...vill ju ha kvar A...kluvet det här..)