onsdag, augusti 13

Så var det som vanligt igen....

Semestern är över för den här gången.
Att komma tillbaks var rätt kaotiskt med tanke på att hela avdelningen har flyttat till nya lokaler som naturligtvuis inte var färdigställda. Så de som ska sitta i nya kontor sitter nu "lite här och där", förhoppningsvis dröjer det inte för länge innan de kan få sina kontor. Men det var kul, kul att träffa kollegorna igen.
Jag och min nya rumskollega har båda haft egna rum tidigare och är inte så duktiga på att kolla om de andra möjligen pratar i telefon innan vi börjar babbla....

Jag har förresten skaffat mig en moppe, nu är jag sååååå trött på det svindyra bensinpriset!
det kommer kanske att ta mig 5 minuter mer längre tid att komma till och från jobbet men det är det värt med tanke på hur mycket vi tjänar på att jag inte kör varje dag. Buss kan jag inte ta eftersom Tobias ska till och från skolan.


Inga kommentarer: