torsdag, mars 20

Torsdag

Min presentation igår gick bra, jag fick väldigt snälla frågor som jag dessutom kunde svara på. Pust....
Idag vabbar jag igen, sonen börjar dock bli bätte nu. Kylan som kommit nu sk aförhoppningsvis oxå ta kol på en del av bacillerna.

Idag har jag varit och pratat med Janne som ska göra min tatuering. Jag har sedan tidigare älvan, nu ska texten läggas till.


sen tror jag att jag är rätt nöjd..förutom att jag vill ha en enhörning oxå som en bloggvän har ritat.

Nu är det kaffe-macka-dags
ha en skön påsk och flyg lågt och nära marken ni som ska till Blåkulla :-)

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Visst väl att presentationen skulle gå fint!
Skönt att sonen är piggare nu, jag kan inte påstå att jag är så mkt piggare tyvärr men det kommer väl förhoppningsvis:)
Glad Påsk!

Marieiskogen sa...

Hej!
Vill bara checka att enhörningen landat i skånetrakten.
Hade lite svårt med uppladdning.
Hoppas den dög. Annars kontakta mig igen på
041marpet@utb.nynashamn.se
Glad påsk// M