tisdag, mars 25

Tisdag efter påsk

Påsken var inte så himla kul iår...jag har haft 4 dagars huvudvärk och är det något jag blir sänkt av så är det huvudvärk.

Fast positivt var att Tobias slutligen blev frisk från sin eländiga influensa, tack och lov. Den lille pojken börjar bli stor pojke och vill börja på "fritan" istället för att vara hos dagmamman på eftermiddagarna.De flesta av hans killkompisar är på fritan och det är klart att när man närmar sig 7 så är det viktigt att ha sina killkompisar i närheten. Jag ska ringa idag och se om det finns plats.

Det blev ju plötsligt snö och vinter här i skåneland. Idag är luften sådär ljuvligt krispig och frisk, solen skiner och jag vill åka till fjällen o åka skidor. Men det blir ju inget med det i år :-( känns lite sådär just nu. Hur kunde vi bestämma oss för att inte åka iår? det var ju väldans dumt. Men Tobbe och jag ska ju till Bulgarien på sommarresa, det ser vi fram emot. Fast nästa år ska vi åka skidor igen.
Nu ska jag ta tag i dagens uppgift, en processkartläggning......

Ha det gott

Inga kommentarer: