fredag, mars 14

Lets Dance fredag

Attan vad de är duktiga som kan lära sig alla dessa svängar och skutt och lyft och steg. Det ska vara hela footblad och tå i först och armarna raka i bland och böjda ibland. På tvåan och fyran och markera höften PUST jag blir trött bara av att titta på det. Men guuuuud vad det ser kul ut! Jag är superimponerad av Tina Nordström. Jag trodde aldrig att hon skulle kunna bli så duktig. Henne hejas det på här hemma för fulla muggar.

Imorgon är det det stora schlaget, vilket startfält det är i år.......ska jag gissa så tror jag på Perelli men jag tycker att Sanna's låt är bättre FAST jag bara älskar Rongedahls låt och framförande. Sen är ju Linda Bengtsing superbra också....åsså Sibel. Hon har växt för varje gång hon fått framföra låten. Men jag är säker på att jag inte tycker att Frida feat. Elias eller Christer Sjögren ska vinna. Inte Amy heller faktiskt, då är det 5 kvar....BWO då? Det kan gå precis hur som helst!

jag kommer i alla fall att sitta klistrad och titta.

Imorgon ska jag köpa lite vårblommor, nu är det dags att få ner penséer och primulorna så att det lyser upp lite.

ha en riktigt trevlig helg :-)

1 kommentar:

Marieiskogen sa...

Dagens vännen!
Håller fullkomligt med dig om kunskaperna i dans- det ser så himla kul ut!
Hemma hos motoristerna i skogen är det Tony Rickhardsson som det hejas för fullt på...
Och det där med schlager är vi inte så impade av. Det är bra att lyssna på men inte mer.
Lycka till med blomstren, sånt är också roligt.
Ha en bra helg// M