måndag, mars 3

Måndag kväll

och jag har precis varit och fått taktil massage. Det är SÅ skönt. Jag är helt avslappnad i hela kroppen, huvudet ska vi inte tala om. Jag som skulle skriva färdigt en jobbgrej nu ikväll. Får se hur bra det blir...jag får kanske en massa inspiration.

Helgen avlöpte som alltid med Lets Dance ifredagskväll. Synd att Linda Lampenius åkte ut. Men jag ska egentligen inte klaga.....jag ringer ju inte och röstar.

I lördags vaknade jag med värk i hela kroppen, blä när det är så. Det gör verkligen ont i varenda liten led. Jag har fått konstaterat att jag har artros i ryggen så det ligger ävl nära till hands att det är samma sak i resten av kroppen också.
Jag är dock innerligt tacksam att de flesta dagar är det bara ryggen som spökar. Usch och fy för att ha reumatism tex arma människor.

Nu ska jag plocka fram mitt dokument och se om det blir nåt av det.
Må gott...

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Låter härligt med massage, jag tänkte att jag skulle boka månadens behandling på Hälsa & Helhet!