fredag, mars 28

Så vann hon...

allas vår mat-Tina....(skåning som hon är :-)
Jag är så full av beundran över hur hon har lyckats lära sig allt detta och vilken kul showdans de bjöd på. Tobias måste vara hur duktig som helst.
Tony var ju inte på något sätt dålig och deras slofox var bara hur bra som helst. Men Tina har ändå varit min favorit sedan hon dansade salsa första gången.

förutom Lets Dance har det varit STORSTÄDNING idag. Nu är jag sååå trött på alla sabla förkylningsbaciller så jag har "sanerat" halva huset. En skvätt Dettol i skurhinken så blir allt rent och bacillerna dör.
Resten av huset ska tas om hand på söndag.

Imorgon ska maken och jag till Bäckaskogs slott med hans arbetskamrater.
Det ska bli himla kul, de bjuder alltid på väldigt välordnade och trevliga helger. ett företag som månar om sina anställda och de anställdas respektive...
Tobias och hundarna ska vara hos mormor och morfar.
Åhhhh...hotellfrukost.....himmelskt....
Go'natt o sov gott

Inga kommentarer: