måndag, oktober 29

Åsså var det måndag igen

Helgen försvann i ett nafs! Lördag....vad gjorde jag då? Stickade lite och var hos föräldrarna på eftermiddagen. Sen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde....men herrejisses, det är ju bara 2 dagar sedan. Jag tror att jag skyller på massagen i fredags :)

Igår söndag var jag i alla fall och tittade på handboll. IFK Kristianstad mot Västerås och IFK vann. Det är en rolig sport att titta på, intensivt så det förslår.
Maken och en kompis till honom stod för pausunderhållningen så vi hade fått fribiljetter. Jag tog med minsta sonen och kusin J. Det var nästan lika kul att titta på dem som att se matchen. de levde sig in i spelet med en frenesi som det slog gnistor om . Att en av spelarna är vår granne gjorde det hela än mer spännande för dem :-) ungar är roliga.

nu är det så måndag igen och jag har precis fått ett nytt fint skrivbord. Detta är höj/sänkbart och det är så skönt att kunna stå upp och jobba.

Ha en skön dag...

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Visst försvinner helgerna i ett nafs alltid! Kul med handboll, men vi tittar mest på fotboll vi:)