fredag, oktober 5

Fredag

Igår kväll var vi på föräldramöte på JohnBauer i Hässleholm. Det är en himla trevlig skola med engagerade lärare. Vi hoppades på lite fika då det började redan 17:30 och vi fick både smörgås och kanelbulle. Så gott det var :-)



Över till fredagen

En lagom lat början på dagen och det var hääärligt.

Jag steg upp och sa hej-då till Tobias när han skulle åka med sin pappa till skolan och sedan kröp jag ner i sängen igen och läste en stund. Nu läser jag en bok som heter "Allt för min syster"

Den handlar i korthet om en flicka som är 13 år och går till domstol för att kräva rätten till sin egen kropp. Hon är "specialdesignad" för att genetiskt passa som donator till sin äldre cancersjuka syster.

Gripande är det minsta man kan säga.



Tobias och han favvokusin Jonatan var på disco ikväll...

Med blått hårspray och med cool skjorta så intog de gympasalen på skolan. Tobias var med på allt sa han. Breakar-tävling och luftgitarrtävling och de hade haft en massa kul.

Det var två trötta men lyckliga pojkar som kröp i säng, nydushade och med tvättat hår.



Fredag = idol och min favorit ÄR Daniel. Han är ju bara så himla bra :-))

Inga kommentarer: