torsdag, oktober 25

redan torsdag igen...


Måndag och tisdag var jag i stockholm på konferens. En mycket givande sådan dessutom. kollegan och jag var ute och gjorde stan på kvällen :) eller gjorde och gjorde.

Vi letade efter Stureplan och hittade Stureplan...sicken besvikelse det vaar. Stureplan är ju inte mer än en gatukorsning! Men vi tog varsitt glas vin på Sturehof ( 82 spänn för ett glas rött!!!)

och sedan strosade vi vidare till ett thailändskt matställe och den middagen gav vi 57 kronor för :-)) den var dessutom jättegod. Sedan var vi faktiskt i säng klockan 21:00. Sicken partypingla man är!!
Tur att jag är ledig imorgon så jag kan vila upp mig lite, jag ska få taktil massage. En god vän har utbildat sig och jag ska testa för första gången . Rapport kommer...

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Äsch var du tvungen att både skriva ledig och Taktil massage?...
Rapport önskas, trevlig helg!