fredag, oktober 26

Ledig fredag

Det är så himla skönt att ha en ledig dag i veckan. En förmiddag där jag kan göra precis det jag vill och behöver.
Idag var jag hos vännen A och fick en timmes taktil massage och milda makter vad skönt det var.
Det är en massagemetod som går ut på beröring. Insvept i sköna handdukar och ett täcke blev jag berörd på hela kroppen. Armar ben händer fingrar mage ansikte rygg hår öron fötter tår.
Efter ett tag var jag så avslappnad att jag trodde jag skulle sjunka genom massagebritsen.
Detta kan jag verkligen rekommendera alla. Nu ikväll är jag fortfarande väldigt avslappnad och stressen som suttit i magen ett tag flöt iväg i oljorna som A använde. Inte nog med att massagen var skön. Kroppen fick en riktig inpackning med olja oxå :) jag är såååå nöjd. Likt en katt som just lapat i sig en skål med grädde.

Tack A för en underbar stund, jag återkommer.
Skön helg på er alla därute

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

mmm, låter verkligen härligt!
Tack för dina tips Anette, du är en klippa!
Efter två dagar hemma och några avprickade saker känner jag mig bättre och dessutom har jag sovit.
ses i morgon!