lördag, juli 12

Stökig dag men

en trevlig kväll...

Jag hade ju dagen planerad så väl, skulle packa i god tid för att kunna åka in till staden och fixa med pengar och lite småpill utan stress.
Tobias vaknade vid kvart i 9, frågade om han fick titta på Spöket Laban (film) och det fick han ju, jag kommer snart sa jag.....
KLOCKAN 11 vaknade jag av att Tobbe säger "mamma jag borstar tänderna nu och går ut..."

Men halllååå - frukost - tvätta - packa - växla pengar - Varför har di inte väckt mig???

En väldigt stressig dag tog sin början men den avslutades i trvligt sällskap hemma hos kollegan JEI. Att äta gott och få snacka lite skit i ett par timmar kan göra underverk.
Nu ska jag dock stänga igen för en vecka, tror jag, annaras blir det kanske ett litet inlägg från Bulgarien.

På återläsande
kram i natten

4 kommentarer:

Moster Måne sa...

Åh, en sån söt Tibbe på din bild! Själv har jag ingen hund, men OM jag nånsin skaffar en hund ligger en Tibbe på topp! En stor hund i en liten kropp.

Marieiskogen sa...

Ha en trevlig resa!!
(avundsjuka)// M

Elisabeth sa...

Vilken klok och underbar mamma du är! Att du och Tobias gör egna resor... vilket fantastiskt minne för honom sen.."ja, jag och mamma vi gjorde det och det, och vi var dit och dit" kommer han att bära med sig som den största skatt i livet!

Varm kram...

Ps. Ha det så ljuvligt i Bulgarien... du och Tobias!

Ann-Sofie sa...

Hoppas att ni har en underbar vecka med massor av sol och lata dagar!
Kram