fredag, juli 4

Dagens I-landsproblem?

Idag har jag gjort något som jag INTE tycker om att göra.
Jag skyr det som pesten.
Det handlar om att köpa en ny bikini.....
Att stå nästintill naken i ett provrum fullt med speglar och ett obarmhärtigt ljus är på gränsen av vad man klarar av såhär års.
Blek om kroppen, ett par kilo för mycket ( 7-8 för att vara exakt) åsså alla dessa speglar.

För att inte tala om modellerna på bikinisarna!
När jag hade provat 4 stycken på KappAhl var jag nästan gråtfärdig.....
Men jag köpte en och gick sedan vidare till Intersport bara för att kolla.


Nästa gång jag ska köpa en bikini så ska jag gå till en sportaffär direkt och inte vara dumsnål.
Jag köpte en på Intersport oxå och ångrade att jag köpt den på KappAhl....får väl ha den och byta med...eller nåt.

Intersport-bikinin

Får se om jag får till en bild på den andra...dock inte med mig i, så kul ska vi inte ha här på bloggen.

Nu är det nattinatt....och ett par sidor i boken.

3 kommentarer:

Marieiskogen sa...

Aha!
Det är på intersport man ska gå!
Och här har jag letat bikinis i flera ÅR utan att hitta något som ens är NÄSTAN ok.
Tack för tipset//M

Jessica sa...

jag har samma gamla för att slippa prova...huva!!!
Hur får man in en video från utube till bloggen??????????????????

Jenny sa...

Ja du om Tobbes svensexa får du snart läsa, kan bara hälsa att de inte var så snälla mot honom som tjejerna var mot mig.