tisdag, januari 8

Tisdag morgon

ännu en natt med störd sömn...jag blir knas på att inte få sova.
Som vanligt kom jag i säng alldeles för sent, somnade väl vid 23:30
Efter ett par timmar var det en hund som hade ett trängande behov att att gå ut kl: 02:30...gäääsp...varför vaknar inte mannen? det är nog nåt genetiskt....
När jag ändå var uppe så gick jag upp till sonen som har första skoldagen idag och har vänt på dygnet...då satt han i sängen med datorn i knät.
gå och lägg dig morrade jag och klampade ner för trappan igen.
När jag la mig var jag superirriterad och hur lätt är det då att somna?
Klockan 06 ringer makens väckarklockanoch han gör som vanligt....vaknar INTE...vilket innebär att jag vaknar. 06:45 får jag upp honom efter ett antal snoozar.
Sedan är det den vanliga ruschen när alla ska in på samma ställe samtidigt.
Jag längtar tills jag får gå o lägga mig i kväll.

Inga kommentarer: