söndag, januari 20

Söndag = garderobsrensning

Förra helgen rensade vi ut i förrådet....fint blev det.
Nu har jag pratat om att rensa ut framförallt min garderob ända sedan i somras(!) och NU har jag börjat.
Jösses vad jag inte har rensat i den på evigheter. Inbillar jag mig verkligen att jag åter ska kunna ha kjolar och shorts som jag hade INNAN jag blev med Tobias ( född 2001) .
Nu åker det till insamling. Jag är benhård och tänker att
"Anette när du har blivit smal ska du få handla nytt istället..."
Massor av gamla linnen som bara legat åker i bräntunnan., för att inte tala om alla omaka sttrumpor..var kommer de från??

Fast de tär bra att göra sånt en ehlg som denna när det är massor av sport på tv, då kanjag vara nyttig samtidigt som jag kan glo på tv :-)
Snart börjar handbollen och då åker strykbrädan fram.

Jag har beställt en massa resekataloger. Tobias och jag tar en vecka utomlands v29 när mannen ska iväg på meeting med sina modellflygplan. Får se vart vi åker. Förra årets resa var ju bara så toppen och att åka ensam med barn är inga problem. Barnet växer med uppgiften och vi hade en superhärlig vecka på Kreta.
I år lutar det mot Mallorca eller La Gomera eller kanske Menorca.....

Har ni testat GuitarHero? Det är bra mycket svårare än man kan tro när man ser någon spela. Jag testade första gången nyss, hahahaha, men jag fick 71% träffar. det finns de i familjen som är sämre (min make t ex) fast sonen M är superduktig...men han spelar å andra sidan elgitarr.

Nu är det dags gör handbollen, ha det gott

Inga kommentarer: