måndag, januari 28

Dags för årets första träningspass.

jag köpte ett terminskort på Friskis&Svettis i lördags och skulle idag gå på mitt första träningspass. Rygg bas kl 17:30....perfekt tänkte jag och flexade ut från jobbet en timma tidigare eftersom jag var tvungen att gå till apoteket och sedan skulle jag hämta Tobias och hinna hem, packa träningskläder och få iväg två paket med posten innan jag var tvungen att åka hemifrån ca 17:00 fär att försäkra mig om en plats.
När jag kom till posten visade det sig att jag hade tolkat portoguiden helt fel. Jag har sålt två skinnställ i barnstorlek på Tradera och skulle ju skciak dem idag. Läste som sagt fel och meddelade mina köpare att det skulle kosta 44:- i porto....det blev 77:- per paket i porto......pust...
Skit i det tänkte jag, jag meddelar dem när jag kommer hem, har jag tur så betalar de in resten.
Iväg till F&S och när jag ska kliva ur bilen upptäcker jag att jag inte har mina träningskläder med mig!!!! Klockan var förmycket för att jag skulle hinna hem och hämta dem och sedan in igen.
Och jag som var SÅÅÅÅ sugen och laddad för att åka dit. Gissa om jag blev sur. Bara för det har jag nu ilväll frossat i en massa onyttigheter såsom tårta (blev över sedan kalaset igår) kladdkakemuffins och CHIPS o DIPPA.....men herrejisses....är jag inte klok. Jag tycker ju inte att det är gott med chips o dippa.......Nya tag med friskis imorgon.

MEN vi har sett en bra film...Stardust......se den!
Nu ska jag ta mig an den siste skälvande delen av Harry Potter och dödsrelikerna.
kram
Go'natt o sov gott.

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Har du ändrat opå bloggen? Vad fint!
Men vilken otur med Tradera, hoppas nu att dina köpare betalar in det där som det kostade extra.
Träning i ikväll då?