måndag, september 28

premiären avklarad

I bara mässingen tågade jag in i en sal med ca 55 personer. ALLA tittade på mig och det jag hade på mig, i en del fall höjdes det säkert ett och annat ögonbryn med tanke på vad jag INTE hade på mig. Det var med andra ord dags för GKIF's modevisning där jag var en av 4 modeller som visade underkläder från PXC, de andra 3 var ca 20 år yngre än mig :-)
Att spatsera runt i bh var en något underlig känsla. Men det var jättekul. Jag visade 4 bh och ett underbart nattlinne som var som en andra hud. Med 3 visningar (14, 16 och 18) så kan jag bara säga att vi med underkläder är nu MÄSTARE på att byta bh i ett huj utan att visa med hud än nöden kräver och vid visning nr 3 så var det inte särskilt konstigt längre. Där stod vi och babblade med de som hade betydligt mera kläder på sig som den naturligaste sak i världen.
Det var naturligtvis inte bara underkläder på denna visning. Sandelins, Jakt&Fritid samt Fröjdhs modehus var på plats.

Det kanske bor en exhibitionist i mig eller så är jag bara lite knäpp som säger " Ja det kan jag väl"

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha.......jaha oj det var kanske inte direkt vad jag väntade mig att du skulle göra. När du sa att du var på underklädesmodevisnig trodde jag att du var och tittade på det inte medverkade....blev lite förvånad/chockad...mend et var modigt.
Puss puss puss

Agneta sa...

Jag måste säga att du är modig. Det hade jag aldrig någonsin vågat. Det kan du vara helsäker på.

Kram