tisdag, juni 9

Sjösjuka på stol

Ja tro det om ni vill!
En kompis till sönerna arbetar på en firma där det bl a säljs kontorsstolar. Jag har en lite skvavankig kropp som gör att jag ännu inte har hittat en bra stol att tillbringa dagarna i. Ett höj-&sänkbart skrivbord införskaffades och det är bra men inte helt bra ändå.
Igår var jag på ovannämda firma och fick låna med mig en stol att testa under ett par veckor.
Jag blir sjösjuk! Man ska nämligen inte bara sitta utan även hålla balansen på denna stol...
Kolla bilden nedan så kanske ni förstår. Jag tror att det är en vanesak, hoppas jag.

Och träningsvärken lär komma imorgon. just nu känns det som om jag varit ute och ridit på islandshästar... lite öm i baken med andra ord :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Annars kan du ju prova en pilatesboll. Det ska vara jättebra sägs det,

Anette sa...

Jösses.
Träningsvärk av att sitta på en stol. Vilken grej! Nobelpriset nästa...
Men hur ska du kunna jobba samtidigt?
Jag hade med säkerhet fått ta en åksjuketblett och stabilisera mig i skrivbordet.
Lycka till.

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hallo...tack för kommentaren!!!!

Men , den stolen lät ju ganska så jobig ju;))))
Kram millan

Agneta sa...

Synd att jag inte kan vara där och titta när du vinglar runt. I mina ögon ser det ut som ett gammaldags tortyrredskap. Lycka till!
Kram